30 Mayıs 2013 Perşembe

gülşen ya öldür beni yada helalin say şarkı sözleri

ahh ah ki ne ah
olmuyor geceler sabah
mecbur ayrılığının yasını
kalpten ağrıların en hasını
kalmasın yerde göz yaşımı
geri al

gel sarıla sarıla uyut
ya da uyutma seyre dursun aşk
sevişe sevişe konuş
sakın susma ha susma yar
ya beni öldür ya da helalin say

gel sarıla sarıla uyut
ya da uyutma seyre dursun aşk
sevişe sevişe konuş
sakın susma ha susma yar
ya beni öldür ya da helalin say

ahh ah ki ne ah
olmuyor geceler sabah
mecbur ayrılığının yasını
kalpten ağrıların en hasını
kalmasın yerde göz yaşımı
geri al

gel sarıla sarıla uyut
ya da uyutma seyre dursun aşk
sevişe sevişe konuş
sakın susma ha susma yar
ya beni öldür ya da helalin say

gel sarıla sarıla uyut
ya da uyutma seyre dursun aşk
sevişe sevişe konuş
sakın susma ha susma yar
ya beni öldür ya da helalin say
şarkı sözleri, sözü,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder