30 Mayıs 2013 Perşembe

gülşen yalanlar çok güzel şarkı sözleri

bulanık sularda bulmuştum seni
kana kana içtim ben o sulardan
sözünden tanırdım kaybetsem seni
meğer sustuklarımmış sahici olan

değerinden kaybetmez aşk o durumlarda
aşkı aşk yapan budur düşerken uçurumlardan
değerinden kaybetmez aşk o durumlarda
aşkı aşk yapan budur düşerken uçurumlardan
ah uçurumlardan

yalanlar çok güzel
gerçekler çok çirkin
çünkü her yalanda sen benimsin
gerçekte ellerin
yalanlar çok güzel
gerçekler çok çirkin
çünkü her yalanda sen benimsin
gerçekte ellerin

bulanık sularda bulmuştum seni
kana kana içtim ben o sulardan
sözünden tanırdım kaybetsem seni
meğer sustuklarımmış sahici olan

değerinden kaybetmez aşk o durumlarda
aşkı aşk yapan budur düşerken uçurumlardan
değerinden kaybetmez aşk o durumlarda
aşkı aşk yapan budur düşerken uçurumlardan
ah uçurumlardan

yalanlar çok güzel
gerçekler çok çirkin
çünkü her yalanda sen benimsin
gerçekte ellerin
yalanlar çok güzel
gerçekler çok çirkin
çünkü her yalanda sen benimsin
gerçekte ellerin
gülşen, şarkı, sözü, sözleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder